.hentry p { color: ;#FC8744 }

Nytt år med nya tag.

Tjenis, nu är man tillbaka med bloggandet. Har inte bloggat på några dagar nu. Min nyår har varit riktigt bra. Firades hemma hos ''c''. Vi lagade mat , spelade spel med mycket drickande. Men inte så mycket som jag trodde så var faktist duktig. Vid 12 slaget var det dags och gå ut och se raketerna , jag som är rädd. c och hans bror smällde ju medans vi andra stogt vid porten med vars ett glas skumpa i handen och kollade på alla raketer. sedan gick man in och fortsatte ha kul. sedan efter några timmar hoppade man i lådan för mådde inte bra. Och det visade sig imorse att det gjorde jag verkligen inte. Åkt på en jädrans förkylning igen. Kan knappt prata , även c och hans bror har också blivit det så vi har nog smittat varandra. Känns som en ond cirkel när det har försvunnet så kommer det tillbaka. Idag har man tagit det lugnt med c , Richard , Monika och lilla theo. Han är så söt så söt. Nu ligger man i sängen och mår piss. Ska ta och sova nu för ska upp tidigt imorgon för tänkte jag ska vakna med theo och leka. Godnatt alla mina läsare , har ni också haft en bra nyår utan att slippa bli sjuka ? Och fått en ny början på 2011 ? :)


Kommentarer
Postat av: Denice

du är så söt vi borde träffas en dag (: rawr

2011-01-03 @ 00:54:27
Postat av: Pia(smilinggirls)

Gott nytt år! :D

2011-01-03 @ 18:39:37
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Pia(smilinggirls)

Gott nytt år! :D

2011-01-03 @ 18:39:40
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0