.hentry p { color: ;#FC8744 }

Mama, i'm coming home.

Denna veckan har varit full packad , har varit med ''c'' och hans bror och flickvän med familj och hennes familj. Nu känner jag verkligen mig lycklig ångrar inte en sekund med ''c''. Jag är beroende av att göra saker hela tiden. Fundera på att göra en ny blogg , helt och hållet och börja på allvar. Vi får se. Nu ska jag faktist ta och fixa mig för ska på kalas för min moster och Lennart har fyllt år. Bloggar senare.

Lyssnar på musik , den finns en speciell låt som får mig att tänka , tänka riktigt. Ni vet den här ; Mama , im coming home. jag kan inte riktigt förklara men gör mitt bästa iallafall. Som ni vet så börjar man gå i sitt egen väg  helt enkelt man börjar bli vuxen. Skaffa pojkvän och allt det där. Man är nästan aldrig hemma , när man väl kommer hem så ser man ett sånt stort leende på mammas läppar som man aldrig sett förr. Sen när man åker så ser man hur hennes tårar bildar sig. Man får en varm kram och känner hur hennes tår faller. Det känns så konstig att lämna sin mamma som man alltid ha levt med. Nu när man börjar bli vuxen så är man tvugen att lämna sin mamma , men man vet alltid att man alltid kommer tillbaka till sin mamma för man klarar sig inte utan sin mamma. Dem blir ändå ledsna över att man går. Jag har varit med om detta så många gånger , blir lika ledsen av att se sin mamma så. Jag inser inte själv att jag snart får klara mig själv. Då mamma inte längre kan ta hand om mig , städa och laga mat åt mig utan jag får göra alla såna saker själv. För sen står jag där då är det jag själv som är en mamma. Någon av er har säkert känt samma sak , men som jag ni måste själv inse att ni alltid kommer komma till er mamma hur gamla ni än är. För ni klarar er verkligen inte er utan er mamma. Detta var kortfattat om hur jag känner när jag lyssnar på denna låten. Hoppas att ni förstår iallafall.

vad klockan blev mycket , hejdå så länge !


Kommentarer
Postat av: pettan coke

as bra låt

2011-02-01 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0