.hentry p { color: ;#FC8744 }

Egoboost

Börjar blir frisk nu , bara lite förkyld, ont i halsen och hosta men det är inte hela världen. Igår kväll kunde jag absolut inte somna så tog tag i boken och börja läsa EgoBoost som är skriven av isabella Löwengrip om ni inte fattar vem det är så är bloggnamnet Blondinbella. Den är helt sjukt bra , när man läser den så känns det som om man läser något om sig själv. Jag rekomenderar den till alla unga tjejer. Som ni nog vet så byggde jag naglarna i fredags , fick väntar där en halvtimme extra för dom hade fullt upp och var jätte stressade. Är absolut inte nöjd över mina naglar. Dom är filade helt snea och inte alls den formen jag ville ha. Det var inte hon som jag bruka göra det , det var en helt annan person. Så får vänta tills jag har pengar och tid så får jag fixa dom igen. Men inte nog om det , jag och ''c'' har sett på film hela dagen , först såg vi sex and the city, sen såg vi sex and the city 2. Snart ska vi se dear john. Får se om den är så bra som alla säger.

Tänkte åka upp till stan imorgon och se om man hittar något roligt , vet någon när mellandags rean slutar? Eller den kanske redan har slutat? Jag undrar även om någon av er vet var man kan handla billigt löshår(äkta) under 500kr i malmö eller runt om eller kanske på internet ? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0