.hentry p { color: ;#FC8744 }

Torsdag

Hemma idag från skolan igen , sen igår har jag varit skit nervös. Tänk så är det en cysta (tumör) som växere inom mig. Har så många tankar så jag vet inte var jag ska ta vägen. Tur att man har familjen + christoffer + denise nu som finns vid en sida. Utan dom hade jag inte klarat detta. Hoppas bara att pencillinen tar död på det nu. På nätterna har jag svårt att sova , får knappt någon blund. Vill bara att detta ska gå över. Detta skulle ju inte bli ett deprimerat inlägg , men alla är väl deprimerade någon gång.

Nu ska jag inte prata om det mer , utan jag har p-stav och jag ska ta ut den om några månader. Jag tycker den är helt okej för mig , men ifall jag vill ha ngt annat så vill jag ju veta om det är bra. så jag undrar vad har ni för något preventilmedel? Är ni nöjda med det? Behöver information.

Gud vad många frågor jag hade nu , inte nog med det. Utan är ni glada för det jag skriver eller vill ni veta mer , isåfall vad vill ni att jag mer ska skriva om ? Säger ni ingeting får ni nöja er med det ni får :)

Sist men inte minst , gud vad långt detta inlägget blev nu. Som ni nog vet så håller jag på att bygga mina naglar har gjort det i ett år till och från för att mina naglar ska bli långa. Jag bygger mina naglar här i malmö vid ett ställe som ligger vid Trianglen som heter Salong Gorgeous kostar 200 kr för elev pris. kan även söka det på google ifall ni vill beställa tid.Ni ska även få se bild , om ni vill ha nummret ditt så kan ni bara säga till . Om ni vill någon gång prova att bygga naglar hemma , så gör absolut inte det om ni verkligen inte kan det. Jag försökte göra det och jag förstörde mina naglar helt. Och om ni nu provar ändå så prova depend och ingen ánnat märke !

Lila eldflamor med silvrigt i

Franska manikyr med diamant.

Närmare bild på diamanten :)

Jag och denise

Malin och jag

Christoffer och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0