.hentry p { color: ;#FC8744 }

pencillin

Har varit hos läkaren idag , sluta med att man låg där sprit språngande naken och visa hela muffen framför läkaren. Slutsatsen blev att jag måste gå på pencilling pga att det är en inflammation eller en cysta som växer. Då hoppas jag att det är en godartad ifall det inte är det så kan man dö. Hoppas verkligen inte det. Nu är jag jätte trött så ska gå och sova , godnatt alla mina läsare ! <3


3 tabletter om dagen , dom där jävlarna är fan inte så små iheller. Lovar att ngn gång kommer jag få i halsen :(


Kommentarer
Postat av: guevacci

ja ska se på film ^^ ska vi lägga varan på bloglovin?

2010-11-10 @ 23:30:39
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0