.hentry p { color: ;#FC8744 }

nydushad

då har man dushat och håller på att fixa mig medans älskling gör pannkakor , ska äta det med grädde , sylt och glass sen mums. Sen får ni även outfit och maybe musikvideo:)



Har fått jätte många frågor om jag solar solarie pga att jag är så brun , här får ni svaret;
Nej jag solar inte , men jag gjorde det jätte mycket en tid men nu har jag slutat med det för att imed jag har opperat mig som nog ni flesta vet så får jag inte sola på ett år , alltså inte nästa sommar heller om jag inte har något för benet. Men för att jag ska vara såhär brun så tar jag brun utan sol från dove , som är som en lotion som man tar när man har dushat och jag är jätte nöjd med den. Rekomendera den varmt den kostar från 50 - 60 kr finns i dom flesta affärera tex hm.

Kommentarer
Postat av: MOLLY

Hejjsan!

Allt bra med dig? (:

KRAM

2010-11-04 @ 17:52:13
URL: http://mozzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0