.hentry p { color: ;#FC8744 }

Not good! :(

Vakna vid halv 8 imorse , kände att jag hade en stor jävla smärta. Försökte resa mig men kunde inte , brast i tårar och kallade på pappa. Han skyndade sig in och såg att jag hade ont och att jag var svullen. Men försökte iaf sova lite till klockan 11 vakna jag hade ännu mer ont , pappa kom in för andra gången och försökte hjälpa mig och få rätt på min nacke. Det gjorde så in i helvetes ont , va inte precis så så att jag skrattade utan i stället så rann och rann mina tårar. Sitter här och tar jätte mycket värktabletter och knappt kan röra huvudet. Så blir nog inte ngt speciellt bloggande. men blir nog sängliggande hela dagen. :(




Kommentarer
Postat av: Sara

usch :/ hoppas det är bättre nu! =)

2010-11-17 @ 17:00:33
URL: http://alexandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0