.hentry p { color: ;#FC8744 }

Måndag

Vakna kl 7 men låg kvar i sängen och mös till halv 8 sedan upp och börja fixa mig , då såg man att brun utan sol servetterna inte hade funkat så bra. Blev fläckit och orange på visa ställen så tog av det när jag kom hem från skolan. Direkt efter jag hade slutat klockan 3 hämtade mamma mig med sis och vi åkte och handla efter det stack man hem och åt pizza. Nu sitter man här vid datan och ska försöka bege sig in till stan för att fira Mffs sm-guld. Så bloggar nog mer sen :) <3


Kommentarer
Postat av: Stine

Så dumt at selvbruningen ikke fungerte...

2010-11-08 @ 20:00:32
URL: http://stinesorensen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0