.hentry p { color: ;#FC8744 }

Lovet

nu under dessa dagarna sen i fredags har jag varit skit lycklig allt är helt underbart med christoffer , vi har varit med varandra i stort sett hela tiden. Inget spelade eller något sånt för hans del han har blivit skit duktig. Trodde aldrig han kunde bli såhär mogen så snabbt, nu vet jag att vi verkligen hade klarat flytta ihop. Vi har börjat laga mat tillsammans , vi går och handlar mat och mycket annat tillsammans. Känns som vi har varit gifta i 10 år. jag hoppas att detta fortsätter vara såhär perfekt. som sagt detta lovet har jag fullt upp , har massa saker att göra inte bara det , man har hundra prov nu när lovet är slut så blir att plugga också för den delen. Just nu söker jag och älskling jobb som satan så vi till sist kommer någonstans i livet , för vad gör man utan pengar? man kan inte äta något , man kan absolut inte flytta hemifrån , man kan inte köpa kläder så hur F*N ska man kunna leva?  Vad hade ni gjort utan pengar ?


Kommentarer
Postat av: ...

bra blogg !

2010-11-03 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0