.hentry p { color: ;#FC8744 }

Inget bloggande

Som sagt har jag varit sjuk sen i onsdags och har mått skit , skit dåligt ont typ magen och runt om och igår tog det stop. Orkade inte må såhär längre så papa tog mig till akuten vid 5 tiden. Där blev massa prover var klar vid 12 med oväntade svar. De ville att jag skulle bli inlagd men ville hellre åka hem så måste tillbaka ditt idag för att ta prover och ultraljud på levern och njurarna. Så ni får inget bloggande. Ni behöver iallafall inte oroa er för att jag är död !


Kommentarer
Postat av: Viola

Oj, vilken fin blogg du har! Skulle vara roligt om vi kunde följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

2010-12-02 @ 20:00:06
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: Viola

Oj, vilken fin blogg du har! Skulle vara roligt om vi kunde följa varandras bloggar via bloglovin ? :)

2010-12-02 @ 20:00:06
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0