.hentry p { color: ;#FC8744 }

Fortfarande sjuk

jag klarar verkligen inte av att göra något inte ens blogga , mamma ringde sjukvårdsupplysningen idag på grund av att jag spydde imorse igen och har skit hög feber och som sagt kissar blod. Dom tror att det är som jag är uttorkad eller gallan så måste dricka vatten hela tiden och blir nog vårdcentralen på måndag. Har iallafall försökt göra lite danska annars har jag rätt ut sagt leggat i soffan hela tiden mår skit. Men nu kände jag bara att jag måste blogga för har tappat alla mina läsare. Men iallafall så ska jag och C vara hemma själva idag för mamma , pappa och malin ska till höör till mina kusiner på kalas. Men nu ska jag sova igen så ni får nöja er med det lilla bloggandet ni har fått och får nu på sistonde :'(


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: Okej inlägget var bara så otroligt lång .. :p

2010-12-05 @ 15:11:37
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0