.hentry p { color: ;#FC8744 }

Farmors dag <3

Haft fullt upp hela dagen så har inte kunnat blogga , inte ens suttit vid datan. Dagen började med att jag vakna och år frukost efter det direkt in i dushen och fixa mig för det är farmors dag idag.Efter det så åkte man till Limhamn till hamnen för att lägga blommor i havet p.g.a att min farmor är begravd där. Sedan hem och börja laga mat och sedan åt man och efter det efter rätt. Sen när klockan närma sig kl 12 börja man fixa sig än en gång för man stack ut. Men stack hem lika snabbt igen. Så nu har jag tid med bloggandet men är trött så får ta och nanna kudden , imorgon är jag tillbaka med bloggandet. Godnatt alla mina läsare <3 :)



Bild på blommorna i havet , vila i frid farmor <3


Bild på mig ser över konstig ut , det blåste som fan och mina ögon var tårfyllda!

Kommentarer
Postat av: Guzz

Du är mycke söt här, å de ser inte konstigt ut :-)

2010-11-10 @ 00:40:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0