.hentry p { color: ;#FC8744 }

Datorn

Jag har alltid klagat på att min dator är så jävla seg så nu i dagarna hade pappa försökt fixa min data , men hade alldeles för mycket skit på den. Så det var bara att börja ta bort sakerna jag inte behövde en efter en. Idag fortsatte jag pga att det fortsatte att sega , så nu har jag tatt bort nästan allt så nu måste den fan bättra sig annars får jag väl formetera om hela datan :( Hur ofta brukar ni rensa er data på skräpp som tar så jädrans mycket plats ? :) <3

Jag brukar kolla på pensionärsjävlar , själv tycker jag att det är skit kul. Men hade det varit mig dom gamla kärringar/gubbarna hade kommit fram till hade jag nog skällt ut dom. För jag tycker absolut inte om såna där typer , har ni någon gång sett på det ? Och vad tycker ni om det ? :)


Kommentarer
Postat av: sk

jag är faktiskt nybörjare, men har man intresset för det så lär man sig snabbt :D

2010-11-15 @ 23:07:27
URL: http://kovacusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0