.hentry p { color: ;#FC8744 }

dålig upptatering

i know , har inte upptaterat mycket nu under dessa veckorna på grund av allt med C och nu är man sängliggande dag in och dag ut. Har åkt på kräksjukan ;( Har någon ev er där ute också åkt på det ?
Men iallafall så har första snön kommit , mysigt men hatar snö egentligen.  Inte bara det utan i tisdags var jag hos frisören för klippning kom on där som en blondin och kom ut som en brunett känns faktist skönt att slippa utväxten :) men nej nu ska jag kolla på tv och tror faktist jag kommer somna. Men annars får ni nog ett bloggande ikväll också :)





Kommentarer
Postat av: ROBINA ^^

Roligt att du vill vara med i gårdagens dagens blogg :D vinnaren publiceras om en stund :D



Haft en bra start på fredagen? :D

2010-11-26 @ 13:57:15
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0