.hentry p { color: ;#FC8744 }

Dålig blogg eller vad ?

På sistonde har jag tappat hundratals besökare , absolut inte speciella kommentarer iheller. Tycker ni att min blogg är tråkig imed ni knappt besköker mig längre. Säg vad ni vill att jag ska skriva om så gör jag det , för inte vill jag att jag ska tappa besökare. För fortsätter det såhär så jag inte få rätt på bloggen , så tar jag nog bort den. Så det är ni som bestämmer. Men jag har en fråga , jag köpte ju brun utan sol (servetter från spraysun) och har endast använt en gång men tog av det lika snabbt igen pga att jag hade vita fläckar lite huller om buller. Så om det är några där ute som har andvänt det , hur gjorde/gör ni för att det ska täcka överallt och inte bli oranget någonstans ? :)

Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

tack så mkt! jo det är det .. :p

2010-11-15 @ 18:24:26
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Gullianne

Nej Mimmi din blogg är inte alls dålig,jag läser den varje dag

2010-11-19 @ 20:54:20
URL: http://mimmizilverframe
Postat av: issa

designen är tråkig tyvärr :/ första ggn jag går in här och jag får inget bra helhetsintryck om jag ska va ärlig :( keep it up!! ska kolla den varje dag! puss<3

2011-08-21 @ 13:07:00
Postat av: anneli

den är för rosa ><

2011-08-21 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0