.hentry p { color: ;#FC8744 }

Ansikts mask (:

Blev ingen stan orkade inte så blev hemma idag och myser lite men en ansikts mask och mys framför tv med mami,sis och christoffer. Har fått flera fråger om var jag köper mina ansikts masker och lite andra frågor. Så nu ska ni få reda på det.

Jag brukar köpa mina masker på kicks , provat några stycken och mina favoriter är helt klart choklad-som återfruktar och rengör på djupet. Och jordgupp.

Brukar ni använda ansikts masker , isåfall va brukar ni köpa era och vad gillar ni för sorter? Tycker Ni dom är bra eller dåliga och varför ? :)



Har på choklad just nu , ser tjock ut men det är för att tröjan har åkt upp lite för mycket :)


Kommentarer
Postat av: geten erik

nämen gud

2010-11-11 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0