.hentry p { color: ;#FC8744 }

var tar tiden vägen?

Som sagt har jag absolut ingen tid just nu med bloggandet. har fullt upp med skolan efter varit borta skit skit mycket. Och mina betyg är verkligen inte bra iheller för den delen. Just nu har jag haft håltimme men ska snart tillbaka till skolan igen , ska bara skriva klart detta och ta på mig byxer sedan tar jag bussen till skolan och slutar mellan 2-3 sedan blir det nog iväg med C. Nej nu får jag sluta skriva så jag kommer iväg. Juste igår var jag på entre med C skulle köpa julklappar kom hem med två julklappar och även en klänning till mig som jag kan ha på nyår nu är det bara högklackar som är kvar , vet ni var man kan handla fina och billiga skor som passar till denna klänningen ? :) <3



Köpt på Hm för 199 kr

Kommentarer
Postat av: astrid

snygg klänning!

2010-12-15 @ 17:33:27
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0