.hentry p { color: ;#FC8744 }

Tisdag

Vakna klockan 7 , var bara att börja fixa sig för jag och C skulle till sjukhuset för att ta bort stygn , även sjukgymnast efter det. Allt gick bra , sedan skulle älskling köpa vintersko men hitta inga speciellt fina så blir forsättning imorgon. Kom iallafall hem med en julklapp till pappa ( nu blev du nyfiken pappa ) och ett iphone-skall. Imorgon blir det sjukhuset igen ännu en gång. Jag orkar verkligen inte. Och som ni vet ladda jag ner ett program igår , men fattar absolut inget så får se om det finns något annat lättare program till mig så jag kan påbörja en header :) <3

Kommentarer
Postat av: Miss Tilly

sök på torrentz.com eller piratebay.org efter Photoshop CS4 eller CS5. :) Sedan ska det finnas bra guider i självaste nedladdningsfilen i hur du installerar osv :)

2010-12-07 @ 20:06:46
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0