.hentry p { color: ;#FC8744 }

Måndag

Vakna vid klockan 12 , åt frukost och började packa sen körde mamma mig och ''C'' hem till han. Nu är vi här. Har inte gjort något speciellt idag förutom att tränat zumba idag( det är dans som är jätte jobbigt men samtidigt skit roligt. Man går ner jätte mycket i vikt av att dansa) i ca 50 minuter. Sen har jag börjat på min nya header men är fortfarande inte klar så får fortsätta imorgon. Jag vet om att ni tjatar om bilder och det kommer så fort min kamerasladd kommer i posten. Iallafall nu under veckan kommer snart mina skor , tänkte ha de till nyår med den här klänningen. Mina fina läsare vad ska ni göra på nyår? Själv har jag inte planerat något än men blir nog att fira med ''C'' och några kompisar ! <3


Dessa skorna från hm 199 kr annars ( 399 kr )

Med denna klänningen från hm 199kr

Tror ni det kommer passa , hoppas iallafall att det kommer bli bra :)


Kommentarer
Postat av: EMMA

snygga skor och klänning

2010-12-28 @ 21:50:56
URL: http://decemberemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0