.hentry p { color: ;#FC8744 }

julen

Som sagt har varit borta så har inte kunnat blogga , i torsdags åkte vi enda upp till linderöd till C pappa för att fira jul där. Hade jätte trevligt. Fick många fina julklappar inte nog med det vann jag även så kallade ''grötleken'' det går ut på att man ska ha gröten i en stor tallrik och lägga en mandel (helst vit) och röra runt sedan ska alla ta upp och den som får mandlen ska rimma , som jag då ; Idag är det jul , och alla ska få lov att ha kul. Och den som vann skulle få en extra julklapp och då fick jag en dansade gran som sjunger samtidigt. Över gullig. Kom hem idag så blev det firande med familjen också. Men nu är julen äntligen över , det är faktist mysigt med julen. Jag har faktist tröttnat på maten, och efter dessa dagarna har jag säkert gått upp 10 kg. Träningen börjar imorgon ska bli small till sommaren ! :)

En av julklapparna va zumba , det är dansträning ska vara skitbra och roligt. Har även fått kamera-sladd så ni kan äntligen få se många bilder. Inte nog av det fick två otroligt goda parfymer av C , en vaniljparfym från bodyshop och Escada Ocean Lounge. Är jätte trött efter dessa dagarna så ska gå upp och lägga min i sängen och kolla lite på tv.

Har ni också haft en bra jul ? Vad har ni fått i julklapp ?






Träning.

Någon som kan hjälpa mig med att göra en header/design? För det är så tråkigt att skriva blogg när det inte har något lyft :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0