.hentry p { color: ;#FC8744 }

Inlagd

som ni nog ser har jag inte bloggat på några dagar. Har ju varit riktigt sjuk och i Måndags gick det för långt. Mådde så dåligt så blev bara att åka till akuten där massa prover togs var där i flera timmar sedan fick man åka hem igen för att sedan åka ditt där igen på tisdags morgon. Och då visade sig proverna att jag absolut inte mådde bra så blev bara en sak för mig och det var att bli inlagd. Så nu under dessa dagarna har jag levt på sjukhuset för att ta prover och försöka bli frisk. Proverna visade då njurbäcksinflammation och förhöjda leverprover. Idag fick jag äntligen komma hem , men måste bli frisk på egen hand. Så är ledig från skolan och på onsdag blir det att åka tillbaka till sjukhuset för nya prover. Men jag är så sjukligt trött efter detta så ska vila nu sen ska man se idol :D !


Kommentarer
Postat av: natta

:(

2010-12-05 @ 10:18:46
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0