.hentry p { color: ;#FC8744 }

godmorgon världen.

Länge sen jag skrev , fullt upp. Men som ni vet snart lov , då kan jag blogga för fulla muggar. Idag vakna jag klockan 8 när jag börjar 10 över 11 (y) Fixa mig sedan gick jag ner och handlade presenter och present papper. När jag kom upp så packade jag in dom. nu vet jag inte vad jag ska göra en timme men men. Slutar 10 över 1 idag sen bär det av till jägers  och gå och kolla i affärerna. sedan hem och packa sen ska man nog hem till mig idag. Iallafall denna julen är första jag firar med ''C'' kommer bli världens bästa ! Nej nu ska jag vila lite sen till skolan ha det bra så länge ! <3



Något jag absolut måste ;

1. Bygga naglarna
2. Skaffa löshår
3.Börja spara pengar
4.Sluta shoppa så mycket!

Kommentarer
Postat av: Rahul

fin blogg :)

cool muspekare :D

2010-12-20 @ 14:12:02
URL: http://whalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0