.hentry p { color: ;#FC8744 }

dumt.

Idag har jag gjort något dumt , som ni flesta vet så har jag fått prolem med levern och det sämsta man kan göra då är nog att sola. Men jag orkade inte med att mitt liv skulle vara ett helvete så jag gick och sola för att kunna slappna av och helt enkelt låta tankarna vara någon annan stans än att jag mår dåligt. Jag brukar sola ofta men brukar aldrig få färg i ansikten idag har jag bränt mig i ansiktet det är helt sjukt. Men iallafall ska inte sola på länge iallafall inte på en vecka. Men pappa hjälpte mig med datan så nu håller jag på att ladda ner ett redigerings program så kan snart göra en header :) skit glad. Imorgon ska jag med C till sjukhuset IGEN för att han ska ta bort sina stygn från handen så får man se hur det ser ut. Efter det ska man gå i stan och julshoppa tror jag , hoppas man hittar något och blir nog några julklappar också. Men nej nu ska jag fortsätta med att kolla runt och ladda ner skriver nog imorgon .



Vet någon av er var man kan köpa pälsmössa(fusk) vill verkligen ha en nu när det börjar bli kallt om huvudet


Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

h&m! :)

2010-12-16 @ 02:41:36
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0