.hentry p { color: ;#FC8744 }

blod , blod och ännu mer blod.

Onsdag , vakna vid halv 10 gick upp och börja fixa mig och äta frukost sedan åkte man till sjukhuset för att ta blodprov. Ja jag vet att jag tar väldigt mycket prov och kommer att fortsätta med det en lång tid framöver för man måste se så att min lever blir bra igen. Efter det åkte jag , mamma och pappa till mobilia och mötte upp C där. Fick hem 2 stycken saker en present till min kusin joakim för han fyllde 4 år och en till C lillebror i julklapp , hoppas dom blir glada. Sen åkte man hem och åt nu sitter man här och väntar tills faster och joakim kommer.
Imorgon ska jag till skolan börjar vid 11.40 - 13.10 hoppas det går bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0