.hentry p { color: ;#FC8744 }

28 december

vakna för bara några timmar sen ( ca 3 ) och är fortfarande trött snacka om att behöva sova mycket. Har även huvudvärk så blir inte att göra så mycket idag förutom att gå på bio ikväll med ''c'' jag får fixa min header ikväll när jag kommer hem om jag orkar eller om jag lägger mig för imorgon ska man tillbaka till sjukhuset för att ta prover. Sedan ska man vidare till Mormor och Erik på släktkalas. Nu ska jag gå och börja göra mig i ordning så hörs vi snart igen ! :D



På Fredag gäller det , Nytt år och nya tag. Dagen börjar med att gå till Salong Gorgeous och bygga mina naglar. Kostar 200 kr , (elevpris) För er som studerar och även påfyllning. Hör av er om ni vill ha nummret dit. Det ligger såklart här i malmö :)

Ni får se bild på resultatet på fredan , men ni kan få en bild på mina naglar senast jag gjorde vid mina naglar där.


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!

Snygga naglar!

2010-12-28 @ 18:07:31
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: nicole

fett snygga naglar!

2011-07-27 @ 20:17:38
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0