.hentry p { color: ;#FC8744 }

2 dagar kvar

hallo mina fina läsare har inte orkat blogga idag , har legat i soffan hela dagen är skit förkyld och ont i halsen inte kul när det snart är jul. Det är hela två dagar kvar bara , tiden går så snabbt. Jag ska snart spela lite wii sedan ska man äta våfflor. Efter det ska jag städa mitt rum , ska sälja/slänga massa kläder. Som ni nog vet handlar jag kläder nästan hela tiden så får jag inte plats med allt och så dum som jag är fortsätter jag att köpa. Imorgon ska mamma hämta ut ett paket till mig , några julklappar och även lite kläder till mig och smycken. Och snart får jag väl ett paket till , för har beställt skor till nyår får se om de passar :) Men nej nu ska jag gå och göra nytta.

Bara 2 dagar kvar till jul <3 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0